петак, 12. март 2010.

Колико људи, толико и истина...

Опрост тражим...

Још једна стаклена ноћ.Зато те молим буди пажљива овај пут. Сачувај понос и тихо затвори врата. Знам, издао сам те и сасвим је довољан страх који носи ново јутро. Не чини, само ми дозволи да дубоко удахнем. Љубав не престаје да боли. Опрости ако можеш...



Мирис јефтиног сапуна

Сваки пут када си долазила било је то са источне стране. Гледао сам те кроз завесу са оним, великим, црвеним ружама. Доносила си у моју собу радост, страст, пожуду и никад заборављени мирис јефтиног сапуна.Био сам потпуно свестан да си спремна све да урадиш за мене. Тај мушки безобразлук, гордост, осећај бескрајне сигурности да си увек ту, нису ми дозволили да те волим ни упола како си ти мене волела. Самољубиви скот је победио нежног романтика који и данас тужно плаче...



Заборав...

Време је да кренем и опет иста дилема - да ли сам дао довољно, да ли траг који остављам има довољно дубоке белеге. Душа и овај пут говори немуштим језиком и подсећа да око види све, а да додир руке може да изазове грмљавину, прасак у глави. Дозволи ми да те заборавим и нека једном када ме више не буде, пролећа буду саткана седефастим бојама и обасјају твоје срце зрацима измишљене љубави о којој толико машташ...



Љубав...

Увек кад помислим да нада последња умире, деси се чудо. Изгледа да не знам шта радим, подрхтавам, гледам, у стомаку онај грч, а речи не умеју да кажу оно што осећам. Нисам више свој, одлазим и више не могу да те лажем. И даље те волим као првог дана...



Истина: (Уз захвалност Весни Б.)

Истина није само једна. Колико људи, толико и истина. Свако мисли да је у праву - и онај који се брани и онај који напада, онај који одлази и онај који је остављен. Не постоји вага за истину...Само мале сиве ћелије у свакој глави које стварају уникатну слику о свему. Две идентичне не постоје, али пуно је потреба које те јединствене сличице вештачки стапају у једну : страх, похлепа, жеља за поседовањем, моћ, глупост...У поимању и разликовању истине од истине, само је један, истински судија - савест. Да ли је имаш, или немаш - е, то је већ друга прича...

Нема коментара:

Постави коментар