недеља, 24. јул 2011.

Оглас

Услед непредвиђених околности и неочекиваног сплета догађаја остао сам без инспирације. Молио бих све заинтересоване особе које сматрају да би могле да буду адекватна инспирација у неком наредном периоду да се обавезно јаве. У питању је виши интерес и судбина овог блога.

На конкурс могу да се јаве све заинтересоване особе женског пола без обзира на висину, тежину, боју очију, дужину ногу, величину груди, струка и број ципела. Надрндане, које стално нешто зановетају неће ући у избор, тако нека не губе време беспотребно.

О резултатима конкурса бићете лично обавештени. Конкурс је отворен до даљњег, односно док  ми срце поново не заигра и не почнем да замуцкујем. Вашу понуду можете оставити испод овог огласа у коментарима, а једночлана комисија за избор инспирације ће вас контактирати. Хвала унапред.

П.С. Победница ће бити адекватно награђена искреним емоцијама и затрпана љубавним порукама док не полуди (секс није искључен) , а све остале учеснице добиће утешне награде, а сада поштовани слушаоци музика из студија...


6 коментара:

  1. odlican pocetak nedelje,bas si me nasmejao:))))

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25. јул 2011. 22:56

    Kasno si se setio da objavis oglas, sve lepe, pametne i duhovite vec je upecao neko a one sto su ostale sede u kaficu kao baba-devojke

    ОдговориИзбриши
  3. Слабо идем по кафићима, тако да је ово за мене потпуно изненађујуће. Ау... А каква је ситуација на другим местима?

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26. јул 2011. 19:31

    Nekad smo saputali i sanjali o ljubavi, o koracima koji unose u tvoje telo toplu ceznju, strepnju i nadu i srecu kad osetis da su vam se pogledi ukrstili. A sad..... sivilo. Kao da nas je neko stavio na sten baj, pa treba da dodje princ da nas svojim poljupcem probudi i kaze da je proslo ovo vreme straha i da ponovo smemo da sanjamo i volimo

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26. јул 2011. 21:26

    Hoces li da cujes pricu iz moje kuhinje...Kaze on-ja sam prazan vec nekoliko dana. Ona odgovara, ja sam suva isto toliko. Oboje se osecamo kao muzejski eksponati, sta se desava sa nasom gazdaricom.. Nemojte misliti nista dvosmisleno, ovo razgovaraju tiganj i serpa.Idem da ne budu tuzni, ja sam im jedino drustvo.

    ОдговориИзбриши
  6. bas si se zdravo hvatio posla..hocemo li i mi znati rezultate natjecanja..:P

    ОдговориИзбриши