уторак, 20. март 2012.

Пролеће моје...

5 коментара:

  1. Анониман31. март 2012. 00:10

    zasto nema vise SAPAT-a. Onog pravog od 45 min.

    A tako su dobri.

    Hocemo JOSSSS

    ОдговориИзбриши
  2. Sve pohvale za Sapat, kada ce neka nova?
    Svake veceri proveravam da li ste posatvili neku novu emisiju, i nazalost uvek se razocaram.

    pozzz.
    Aleksandra

    ОдговориИзбриши
  3. Da li mogu da se postave emisije Sapata koje su radjene pre nego sto su pocele da se postavljaju na ovom sajtu. Ove sam sve preslusala, a cula sam ih na nekoj stanici pre godinu dana...

    Pooozzz
    Aleksandra

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман11. мај 2012. 16:08

    uuuu dobre su ove emisije, ja tek sada cuoo.
    Aleksandre sto nema vise novih?

    Ajde budi nam vredan pa se malo daj na akciju izrade novih Sapada.

    Steta da ovako nesto zapostavis.

    nacices vremena bar za jednu emisiju nedeljno ili barem 2-3 mesecno.

    Miki

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман14. мај 2012. 22:58

    I ja sam za nastavak SAPATA. Mnogo je dobar.
    Glasam za Aleksandra i Sapat.
    Cao's

    ОдговориИзбриши